måndag, april 22, 2013

Videokurser på väg

Jag sitter just nu och jobbar med ett antal videokurser. Det kommer att gå att skaffa sig tillgång till videokurserna från min websida för en billig penning och en del av dom kommer att vara gratis. Driften att göra det här har uppstått därför att det, dels finns väldigt få kurser på svenska men också för att så få av dom är av människor som verkligen använder programmen i allt från enklare hemmapularsammanhang till mer komplexa arbetsflöden. De få kurser som finns tillgängliga lärs i regel ut av människor som är jätteduktiga pedagoger men som kanske aldrig ens befunnit sig i samma rum som en Arri Alexa. Eller en RED. Jag vill bort från det akademiska och bort från skolbänken med mina videokurser. Hoppas att ni kommer att gilla det. Jag håller också i fysiska kurser som vanligt (det har jag hållit på med i ett antal år nu mellan filmjobben). Dom hittar ni mer info om här.

Inga kommentarer: