torsdag, juli 26, 2007

Planet Terror...

...var en besvikelse för min del. Den kändes slarvig och gamla favoriter som Jeff Fahey (grymt underskattad), Michael Biehn och t o m Bruce Willis var riktigt tråkigt använda. Synd, för jag gillar i regel allt Rodriguez gör. Jag gillar t o m Spy Kids-filmerna. Den här gången funkade det inte. Musiken var också ett rejält svagt kort och bidrog i mina ögon och öron till att faktiskt beröva filmen från en stämning den desperat hade behövt. Rodriguez är och förblir en av vår tids coolaste.

1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att höra. Har verkligen längtat efter ytterliggare en underbar upplevelse i salongen efter Death Proof. Ännu mer trist är att jag aldrig kommer att få uppleva Grindhouse så som det var tänkt. Trots det så finns det ju ingen tvekan att jag kommer sitta där i den mörka salongen och se Rodriguez äga.

Har du skaffat Facebook än Martin?