söndag, juli 01, 2007

iPhone

Försökte visualisera mig själv med en iPhone på någon av de inspelingsplatser jag befunnit mig på senare tid. 30 grader minus i Kalix, så tjocka fingervantar jag kunde hitta för att ändå behålla greppet om kameran. Eller Stuntgruppens studio i Bromma med arbetshandskar på händerna stående högt upp balanserande på en stege för att säkra setstycken jag byggt. I ingen av dom situationerna skulle jag kunna svara i en iPhone som kräver mina bara fingrar mot en känslig touch screen. Helt klart en telefon för "paper pushers".

Nä, jag tror att Casio G'zOne är mer min grej. Den går att simma under vatten med, slänga in i öppna brasor, sula i trottoaren så hårt man orkar osv... Inte världens snyggaste telefon - men funktionell.

1 kommentar:

Anonym sa...

hmm en sån Casio vill jag ha men...finns väl inte i Europa??

/edström