fredag, december 29, 2006

new year closing in

Förväntningar inför 2007:

Att få gå igång med nästa stora projekt (Year One firar just nu fyra år i produktion).

Att Stinger funkar bra på DVD i USA där den kommer att dyka upp om några månader.

Att jag får tid att ägna mig mer åt att teckna. Hinner aldrig. Köper fantastiska pennor, fick ett fantastiskt portabelt ritbord av min älskade fru i födelsedagspresent och Neal Adams Batman Illustrated (FANTASTISK!) i julklapp och det KLIAR i fingrarna nu. Det är länge sedan jag jobbade som illustratör och när det går för långt mellan varven blir det för mycket.

Att en liten semester snart dyker upp.

Grindhouse






















Att SFI fortsätter ge samma tristess stöd. Men med högre budgetar och till färre sökande. Min förväntning (inte förhoppning) är att svensk film fortsätter sakna fantasi. Why change a boring concept?

Inga kommentarer: