WTF???

Comments

Anonymous said…
Kul att det blev en bra bild till slut (eller flera?). När Rickard tittar in i kameran blir det alltid stämning hehe.
Anonymous said…
Wow. Visste inte att det fanns spår kvar av den planen. Kul och bra bild.

Kram kram Martin